12 december 2016

Through my phone november and december edition


Hade en bra utekväll här! // Testade en klänning som var så out of my comfort zone // Tea-time med Erika


Födelsedagskaffe // Glad tjej // Beställde några nya halarmärken


Middag på KW med tjejerna // Efterrätt // Kära hundfiltret


Hos Linski // Fina bruna ån // Hundfiltret levererar igen, haha. En bra utekväll på hemmaplan.


Nocco Skumtomte, nam // Hemleverans efter en utekväll med Lina och Lotta // Bio med Erika


Black is my happy color // Mys med kissen // Hejar på hemmalaget HC Toros


Syrrorna // Aaah detta ljus alltså // Fina Åbo


En fin morgon // Shopping inför glöggrundan // Middag hos Erika innan glöggrundan


Och så hundfiltret igen // Outfit på glöggrundan // Utekväll nummer 2. Denna gång med tjejerna.


Och igen... utekväll nummer tre med syrran // Shopping med syrran // Mys

Idag på morgonen/dagen skrev jag en tent som gick sådär. Det bestod av tre delar. De två första gick bra men den sista delen måste jag säkert skriva om.
Efter det köpte jag en julklapp och några hygienartiklar innan jag åkte hem, lade mig i sängen och låg där i flera timmar och såg på Skam. Det är en ny serie från Norge. Den är riktigt bra.
Jag blev precis klar med disken och andra hushållssysslor.
Nu skall jag bara ta det lugnt och sedan börja läsa till nästa tent. Ikväll börjar finalveckan i Paradise Hotel. Jag är så taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar