8 december 2016

Världens mysigaste tröja

Idag har jag inte gjort någonting nödvändigt. Jag borde ha läst på tent men jag har inte börjat än. Som sagt studerar jag bäst mellan klockan 19-22 så jag får se till att ta itu med läsandet då.
Jag var faktiskt till skolan en sväng och printade ut några papper idag på dagen efter att jag vaknade klockan 13:30. Vem vaknar så jäkla sent? Jag antar att jag behövde den sömnen.
 Just nu väntar jag bara på att Lotta skall komma hem så att vi kan se på serier tillsammans.

Ni tycker säkert jag har väldigt lite skola just nu och det har jag också. Jag har knappt några lektioner innan jul. På tisdag har jag sista föreläsningen så efter det åker jag hem en månad. Får se hur länge jag orkar stanna. Jag blir så rastlös där, haha.




Hur fin och mysig är inte min nya tröja från Zara? Har letat efter den så länge efter att jag såg den på Instagram och äntligen hittade jag den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar