28 december 2016

Årsresumé del 2

Maj

Majmånad inleddes med en vecka på vackra Rhodos med flickorna. Det var så otroligt skönt att bara ta det lugnt efter studentskrivningarna. I maj skrev jag också inträdesprovet till Åbo och så hände det den där dåliga grejen som förstörde största delen av min sommar. Ärligt sagt öppnades mina ögon för nya möjligheter.


Juni

I juni jobbade jag en hel del. Jag tog även studenten. Den dagen var jag så jävla lycklig och den var så jävla bra. Den kvällen var jag hög på livet.
I juni firade vi Anton och tillbringade midsommaren på Fredriks stuga. Det var i juni festandet började på riktigt, haha.
De sista dagarna i juni åkte jag till Köpenhamn med familjen och tillbringade tre ljuvliga dagar där.






Juli

Juli drogs igång med Susann Sonntag´s på Sågen. Det var också en riktigt bra sommarkväll. Resten av juli tillbringade jag på stugan och så mådde skit. Jag mådde så dåligt hela julimånad så jag tog en paus från bloggen.




Augusti

I mitten av augusti var jag tillbaka på bloggen. Starkare än någonsin skulle jag vilja säga men så var det inte.
I augusti flyttade en liten busunge hem till oss. Jag hade den bästa utekvällen någonsin med mina allra bästa vänner. Jag flyttade till Åbo och skolan började. Mitt liv förändrades.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar