27 december 2016

Årsresumé del 1

Januari

Jag kommer inte ihåg att det skulle ha hänt så mycket speciellt i januari. Jag hade de sista normala skoldagarna i gymnasiet, det var kallt som jag vet inte vad, jag såg Imagine Dragons uppträda live (de var sjukt bra live!) och min klass ordnade en lyckad lärarmiddag.


Februari

I februari hände det en hel del. Jag hade några studentprov, jag firade alla hjärtans dag, det var penkkis och abikryssning, jag började jobba och så besökte jag Tallinn med kusinerna. Jag vill minnas att detta var en riktigt bra månad.







Mars 

Jag kan inte komma ihåg att det skulle ha hänt så mycket i mars heller. Jag fick sommarlov efter de sista studentskrivningarna i slutet av mars. Kvinnodagen till ära blev jag bjuden på ishockey-match och så firade vi påsk hos mormor och morfar.


April

Det hände ingenting speciellt i april heller, haha. Denna vårmånad bestod mest av läsning till inträdesprovet, shopping och serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar