26 december 2016

Vild utekväll och jul annandag

Utekvällen igår blev sist och slutligen väldigt lyckad. Först var vi som sagt en stund hos Fredrik. Fick sedan veta att det redan var lång kö till baren så vi skyndade oss iväg och måste köa en och en halv timme för att sedan äntligen komma in i värmen.
Vi dansade hela natten och jag hade så roligt. Träffade flera bekanta och vänner jag inte sett på länge. Så himla kul!
Jag var hemma 04:30 och då ramlade jag genast i säng.

Idag sov jag till 12 och 14-tiden kom mormor, morfar, morbror, moster och Lasse till oss. Vi har ätit middag, spelat spel och druckit kaffe.
Ikväll skall jag bara ta det lugnt och se ikapp Youtube-videor. Imorgon är jag ledig.

Hoppas ni också har haft en trevlig jul. Det har jag i alla fall.



Dagens sminkning.


Årets dukning.
 



Maaaat.


Vi spelade Alias. Eller inte jag. Jag var så sliten från inatt så jag orkade inte vara med.


Som inspiration från en senaste sitz bakade jag saffransrutor till dagens kaffepaus. De blev riktigt goda faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar