2 november 2016

Through my phone


Äppelpaj hos farmor // Fina fina Finland // Försenat flyg och morgonmål på Starbucks // Favoriträdet


Godmorgon från Cypern // Crystal clear water // Cypern = grekisk mat = godaste maten // Godaste glassen.. synd att den inte finns att köpa i Finland


Marmorgolv är det finaste jag vet // Coolaste jag någonsin gjort. Om ni någon gång får möjligheten att åka en Sling Shot, gör det! // Ahh // Halloumi Pita


Bästa Costa Coffee // Fina Fig Tree Bay // Sola sola sola // Blev ju ganska brun ändå


Cyprus from above // Finaste klänningen // Dejt med Erika // Outfit as black as my soul


Vem är brunare? // Bestie // Fina Åbo // Glad tjej


Finaste trädet utanför min lägenhet // När svenskisarna fick sina halare // Nattselfie // Black and yellow


Kaffedejt med mamsi // Vill inte att du växer upp // Äntligen rätt namn på dörren // Partyyyy


På väg på Halloweenfest // Älskar då löven ligger på marken

Idag hade jag språkvård. Efter skolan kom jag hem och lagade mat, såg på serier och jobbade på en skoluppgift. Klockan 17 var jag tillbaka i skolan och jag kom precis hem. Lotta kom till Åbo för en liten stund sedan så vi skall möta upp klasskompisarna på en förfest och sedan skall vi ut. Nu måste jag fixa mig och sedan skall vi in till stan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar