4 november 2016

Mycket på gångs

Utekvällen på onsdag var riktigt kul. Jag ramlade i säng klockan 03:30.
Dagen efter, alltså igår, började med att bara slöa i sängen och sedan reda upp kaoset i lägenheten, handla och laga mat.
När jag åkte till skolan till klockan 17 åkte Lotta hem. Jag hade "kvällsskola" för sista gången. Att skriva för media kursen var givande och riktigt rolig. Flera sådana kurser, tack.
Efter skolan gick jag till Frida där vi förade och sedan gick vi till skolan för att heja på Alice som var svenskisarnas representant i Gulisfinalen.
Det blev en tidig kväll och jag var hemma redan klockan 22:30. Det tar på krafterna att vara ute till klockan 3 två till tre gånger i veckan, haha.
Idag sov jag ut. Det var ett tag sedan jag sov över 9 timmar så det var skönt.
Jag låg i sängen till klockan 13 och såg på serier. En lugn och skön morgon med andra ord.
På eftermiddagen tog jag tag i mitt liv igen. Jag tvättade kläder och lakan, bytte lakan, redde upp lägenheten och lagade mat.
För en timme sedan tog jag itu med skoluppgifterna och jag skall hålla på med dem i några timmar framöver. Detta veckoslut skall jag jobba ikapp i alla ämnen.


Har blivit besatt av champinjoner stekta  i smör efter att jag såg att Thomas Sekelius gillade det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar