5 november 2016

I can do this

Dagen började med att jag steg upp, städade hela lägenheten grundligt och så åkte jag in till stan en stund bara för att komma ut bland folk. Det är skönt att vara ensam ibland men jag kan inte vara helt ensam och isolerad ett helt veckoslut. Jag gick till apoteket och köpte medicin och så handlade jag lite gott för att klara av alla skoluppgifter och läsandet till tenten på måndag.
Dagen har alltså gått åt till att jobba på skoluppgifter inför nästa vecka och till att se på TVD.
Nu skall jag ta itu med tentläsandet. Jag förstår exakt ingenting så jag hoppas att google kan hjälpa mig ur denna situation. Annars är det kört.
Morgondagen kommer antagligen bestå av bara skoluppgifter. Som sagt jobbar jag helst undan allt på veckosluten så att jag bara kan fokusera på studielivet (läs: festandet) i veckorna, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar