1 november 2016

November inspo och läkarbesök

Idag steg jag upp någorlunda tidigt och åkte till hudläkaren. Det var inte någon problemfri dag idag heller. Jag missade min buss med någon sekund och blev nästan försenad till min tid klockan 09:30.
Vad hudläkaren sade får ni läsa i nästa akneinlägg.
Efter läkarbesöket skötte jag ett par ärenden i stan och så åkte jag hem och vilade och åt lunch.
Sedan åkte jag till skolan och printade några papper innan jag hade en föreläsning från klockan 13:30-15. Efter föreläsningen blev jag kvar i skolan och svarade på frågor om något taltest.
Sedan jag kom hem har jag duschat, lagat mat och fixat mig.
Jag skall snart åka till en klasskompis där vi skall sy på våra halare och dricka vin (inte jag då, hehe) och äta gott.

Jag kan förresten inte förstå att det är november nu. November är en vintermånad (enligt mig) och november är den månad då jag och många jag känner fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar