22 november 2016

Sömnlösa nätter

Igår var jag i skolan och efter skoldagen handlade jag mat . Sedan gick jag hem från stan. Det var riktigt skönt med frisk luft och en promenad.
På eftermiddagen och kvällen jobbade jag bara på danska inlämningsuppgiften.

Idag sov jag ut. Jag har inte sovit bra på ett par nätter så det var skönt.
Jag låg i sängen hela förmiddagen före jag orkade stiga upp och ta tag i mitt liv. Jag duschade, städade hela lägenheten, tvättade kläder, lagade mat och lagade ingefära shots.
En del av kvällen kommer gå åt till att jobba på en presentation jag skall hålla imorgon. Annars är kvällens planer lite oklara.
Imorgon har jag fullt upp hela dagen men jag skall försöka uppdatera er i alla fall.


Hur fint blev det inte med denna marmorvas som pennhållare? Och dessa häften från Suomalainen Kirjakauppa är ju bara för fina.


Jag fick en riktigt god choklad i födelsedagspresent av Malin och Susanna. En mörkchoklad tillverkad i Helsingfors. God och närproducerad. Just as I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar