24 november 2016

Besök, bio och julljus

Jag hann/orkade inte blogga igår.
På tisdag kväll fick jag ett spontant besök av Lotta och Lina. Vi handlade mat, lagade mat, bara umgicks och så dansade vi på Hanken hela natten. Jag landade i sängen 5-tiden på natten. Jag hade en riktigt rolig kväll/natt. Jag älskar att festa i Åbo. Det händer alltid något roligt.

Igår på morgonen steg jag upp och åkte till skolan. Jag var så sliten, haha. Jag var hemma igen 15-tiden och då bara umgicks jag med Lina och Lotta. Vi beställde pizza och så var jag och hämtade ett paket på posten.
På kvällen gick jag på bio med Erika. Vi såg The Fantastic Beasts and Where to Find Them. Jag hade höga förväntningar inför den. Filmen var verkligen bra men det var någonting som gjorde att den inte var så bra som jag trodde den skulle vara. Jag kan inte sätta fingret på vad det var. Jag rekommenderar den dock för de som gillar Harry Potter.

Idag har jag skött ärenden på stan och just nu sitter jag hemma i Ingå. Jag är tillbaka hemma igen. Skulle egentligen ha velat stanna i Åbo men jag måste jobba detta veckoslut.


Mina nya fina ljus. Christmas Candle, Candy Cane Lane och Snowflake Cookie från Yankee Candle (beställda från Lyko.se). Candy Cane Lane är min favoritdoft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar