21 november 2016

Otrogen...

Är du kär just nu? Nej, det är jag inte.

Har du kysst någon idag? Inte idag.

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Japp.

Har du ett förhållande? Nej.

Om nej, varför inte? För att jag inte vill.

Var går gränsen för otrohet? För mig går gränsen vid en kyss eller då man flirtar.

Har du varit otrogen? Beror på vem man frågar och hur man ser på saken. Jag är själv osäker på om jag skall svara ja eller nej, men det lutar mer mot nej.

Har du sagt till en person att du varit kär i den trots att du inte varit det? Nej.

Är du romantisk? Njaa, jag kan väl vara det.

Är du svårflörtad? Nej, det är jag inte. Eller det beror på vilket humör jag är på och hur bra personen i fråga är på att flörta ;)

Vill du va singel eller i ett förhållande? Just nu vill jag vara singel.

Vem sov du senast med av det motsatta könet? Jag nämner nog inga namn här på bloggen, tyvärr. Det skulle bli för smaskig information, hehe.

Blir du lätt kär? Inte kär direkt, men jag får lätt känslor.

Blir du lätt avundsjuk? Ja, otroligt lätt.

Har du hållit på med din kompis pojkvän, flickvän eller ex? Nej. Man gör inte så.

Vem kysste du senast? Inga namn, haha. En kille.

Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? Killar för min del. Jag faller för en bra klädstil, fina ögon och mörkt hår.

Vad faller du för personlighetsmässigt när det gäller killar? Jag faller för charmighet, självsäkerhet, initiativtagande och humor.

Vad gillar du för stil på personen? Jag antar att man menar klädstil. I så fall gillar jag en enkel klädstil. Ett par jeans och en fin kragskjorta, en enkel t-skjorta eller en fin tröja. Denna bild beskriver min smak ganska bra. Om ni vill se någon med riktigt bra stil kan söka på @erikforsgren på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar