20 november 2016

Bästa kvällen på ett tag

Igår kväll fick vi besök av några pojkar och flickorna för att först diskutera ett par saker och sedan förfesta före utekvällen.
Jag hade en riktigt bra kväll/natt. Det är alltid roligt då det händer någonting. Jag gillar action, haha.
Jag trodde det skulle bli en tråkig kväll men som sagt blev den riktigt lyckad.

Idag sov jag ut och så packade jag ihop mina saker. Jag skulle skriva att jag mår som förtjänat men jag drack förstås inte igår, haha. Ibland är tröttheten värre än bakfyllan.
Jag har i alla fall hälsat på mormor och morfar och just nu sitter jag på tåget på väg till Åbo. Jag får alltid ångest av att åka tillbaka till Åbo efter ett bra veckoslut hemma i Ingå och vice versa. Det blir dock en kort vistelse i Åbo även denna vecka. Nästa veckoslut har jag nämligen jobb.


Noccos nya "energidryck" med smak av skumtomte får 4/5 poäng från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar