30 oktober 2016

Jag är lycklig nu

Igår  klockan 15 startade jag och Lotta mot Åbo. Denna gång körde vi hela vägen hit och det var så bekvämt med bil. När vi kom fram handlade vi mat, hämtade min cykel från tågstationen (som inte har blivit stulen, jee) och så kom vi till lägenheten och såg på serier. Senare på kvällen bjöd vi in Erika på en sen middag. Vi lyssnade på musik, talade, sminkade oss och såg på X-Factor.
00-tiden körde vi in till stan. Det var sjukt svårt att hitta en parkeringsplats i stan på en lördag-söndag natt, men efter en halvtimmes letande hittade vi en.
Vi dansade så mycket på Skärgårdsbaren. Eftersom klockan ändrade så fick vi dessutom en timme extra på dansgolvet. Jag hade verkligen en otroligt bra natt. Tack till alla som var en del av den. Både nya och gamla vänner.
Jag ramlade i säng efter klockan 4. Även denna gång med ett leende på läpparna. Jag mår så bra här i Åbo. Jag kan verkligen säga att jag är lycklig nu.

Idag har jag bara legat i sängen och slöat. Trots att jag var nykter igår känns det som om jag har världens värsta baksmälla idag, haha. Det känns alltid så då jag har varit nykter. Jag är så trött.

Imorgon är jag tillbaka i skolan och det känns både bra och ovant.


Idag tände jag höstens första ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar