28 oktober 2016

Gårdagens inköp och utvecklingssamtal

Idag skulle jag stiga upp tidigt men det blev inte riktigt så, hehe. Jag orkade inte stiga upp då jag vaknat så många gånger under natten. Jag gör det ibland och jag undrar varför.
När jag steg upp började jag dock genast skriva av oändligt många powerpoint sidor. De hörde till den där jobbiga kursen, allmän språkvetenskap.
På förmiddagen tvättade jag kläder och började packa lite. Annars hann jag inte göra så mycket före jag skulle vara på jobbet klockan 14:30. Först hade jag en timme utvecklingssamtal med min chef och sedan vanlig kassatur.
Jag kom precis hem och nu skall jag se på serier. Imorgon bär det av till Åbo igen.

Här är bilder på gårdagens shopping.


NYX ögonskugga och läpprodukt från Sokos Emotion



Ljus, ljusstake och kökshanddukar från Clas Ohlson


Jeans från Bik Bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar