27 oktober 2016

Tråkig vardag

Idag steg jag upp tidigt, duschade och åt morgonmål innan jag satte mig på biblioteket och pluggade klockan 10. Jag känner mig riktigt duktigt. Skulle inte ha gjort det för en vecka sedan, haha. Då skulle jag ha prioriterat sömn.
Efter pluggandet kom jag hem och sminkade mig och så åkte jag till Hagalund och Iso Omena med mamma. Jag var på jakt efter ett par jeans och jag hittade ett par. Och lite annat också förstås, hehe.
Nu sitter jag och ser på Criminal Minds.
Imorgon skall jag försöka stiga upp tidigt igen och jobba på en skoluppgift. Annars är det jobb som står på schemat. Rolig fredag.


Förlåt för tråkiga bilder men har inte haft så mycket att fota. Jag skall försöka bli bättre.

2 kommentarer:

  1. Läst lite angående dina problem med akne. Hur går det för dig nu? Hittar ingen del 3 nämligen.. Jag själv går på Lymecyklin Actavis sen 2 veckor tillbaka. Därför jag hittade till din blogg. Hoppas allt går bra för dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Del 3 hittar du här: http://sandraweckstrom.blogspot.fi/2016/08/min-aknehistoria-del-3.html
      Jag äter inte längre Lymecyklin utan har nu Isotretinoin. Lymecyklin hjälpte inte för mig, tyvärr.

      Radera