15 oktober 2016

Dejt, shopping och besök

Jag får ju aldrig tillbaka en bra dygnsrytm, haha. Den här veckan har bestått av flera nästan sömnlösa nätter, men bra sådana. Ni vet när man vet att man måste sova men så prioriterar bort sömnen i alla fall.
Igår sov jag allt för länge. På eftermiddagen hade jag en dejt med Erika över en kaffe (kakao för mig) och en bakelse på café Fontana. Efter kaffet shoppade vi.
När jag kom hem från stan diskade jag hela veckans disk, lagade mat och såg på serier. Jag somnade innan midnatt, vilket jag inte gjort på hela veckan.

Idag steg jag upp och städade hela lägenheten. Det var ju lite smutsigt då jag inte hunnit städa på åtminstone två veckor..
På eftermiddagen fick jag besök av mamma och pappa. Vi åt mat, handlade lite och besökte Hullut Päivät.
De åkte precis hem och nu skall jag äta middag, packa väskan och cykla iväg (pappa hämtade en ny cykel till mig idag) till Erika. Idag blir det utgång men vart är lite osäkert. Vi får se vart vi hamnar helt enkelt. Hehe, ni märker att jag prioriterar igen.


Jag är otroligt dålig på att sköta växter så nu måste jag köpa en ny igen. Denna hittade jag på Hullut Päivät till ett billigt pris så det gör inget om dess livslängd inte är så lång.


Igår köpte jag även en ny foundation (min favorit) och min favorit fotkräm.



Skjorta från Bik Boks midseason sale. Hade sett på den tidigare men inte köpt den så nu när den var till halva priset slog jag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar