14 oktober 2016

Birthday wishlist


Det är inte ens en månad tills jag fyller 19 år så det är dags att publicera årets önskelista.

Smoothie-maskinen behöver jag verkligen. Jag älskar att laga smoothies men utan maskin är det ganska svårt.

Parfymen Viktor& Rolf Flowerbomb har jag velat ha hur länge som helst men inte velat sätta pengar på själv.

Timberland skorna kan jag se på mina fötter hela vintern. Jag har alltid tyckt att de är skitsnygga och jag har faktiskt inga ordentliga vinterskor.

Urban Decays Naked 3-ögonskuggspalett har så fina och höstiga färger. Den vill jag se i min sminkpåse inom snar framtid.

Jag skulle inte tacka nej till inomhus ljusslingor som kan ljusa upp den mörka vintern.

Calvin Klein underkläder önskar jag mig alltid. De är så bekväma och fina.

Ljus är också något som alltid uppskattas. Jag älskar doftljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar