16 oktober 2016

Utekväll och (för mycket) skola

Ännu en utekväll/natt bakom mig. Och en rolig sådan.
Först cyklade jag till Erika där vi bara pratade, drack te och såg på X-Factor. 00-tiden gick vi in till stan. Först besökte vi The Monkey. Det var riktigt tråkigt där. Sedan besökte vi Skärgårdsbaren och där var det riktigt kul. Bra musik och mycket människor. Vi var hemma hos Erika lite innan klockan 4. Än en gång kan jag konstatera att detta är precis så som jag vill leva just nu.
Idag vaknade vi (jag, hehe) allt för sent. När jag kom hem lade jag mig i sängen och såg på serier och på Youtube i några timmar. Jag var så trött efter natten eller hela veckan egentligen.
Först för en timme sedan tog jag itu med mina skoluppgifter. Jag förstod ingenting av grammatiken så jag gav upp ganska snabbt.
Nu skall jag läsa klart en bok och börja skriva en bokrecension. Kvällen kommer nog bara bestå av skoluppgifter och mys.


En bild som beskriver hela min dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar