2 oktober 2016

Bye bye Finland

Idag sov jag ut. Jag sov 10 timmar inatt och det har jag inte gjort på ett tag. Det harmar nog lite att jag blev sjuk nu. Jag skulle ha velat hitta på någonting igår. Det värsta är när alla är ute och festar och man ligger hemma med snuva, stegring och ont i halsen.
När jag steg upp packade jag lite och så duschade jag. Sedan dess har jag fixat några viktiga saker inför resan, jobbat på ett par skoluppgifter, träffat farmor och nu är jag på väg till kusinvitamin.
När jag kommer hem skall jag städa rummet och packa det sista.

Jag skall stiga upp klockan 3 inatt och klockan 7 lyfter flyget till Cypern. Datorn är med denna gång så jag hoppas på att jag har ett välfungerande internet. Om jag har det så hörs vi kanske redan imorgon kväll. Om inte så hörs vi om en dryg vecka. Alla sociala medier blir förstås uppdaterade så följ mig på Instagram och Snapchat, sandrawecks heter jag där.

Hejdå Finland och hej Cypern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar