1 oktober 2016

Oktober, sjuk, vänner och tankar

De två senaste dagarna har jag varit sjuk men igår orkade jag ändå sköta några ärenden och träffa ett par kompisar. Först träffade jag en kompis och sedan träffade jag Lina. Det är alltid så kul att se henne. Jag var hemma ganska sent så jag somnade direkt.
Idag skulle jag på ett jobbmöte men jag skippade det eftersom jag är sjuk. Så typiskt att jag som nästan aldrig är sjuk blir sjuk två dagar innan södernresan. Det är förjävligt att flyga då man har flunssa. Det gör så ont i huvudet. Jag hoppas jag hinner bli frisk eller ens lite friskare.
Idag har jag bara sett på How to get away with murder (som äntligen har börjat igen), på Youtube-videor och så har mormor, morfar och morbror varit på besök.
Nu skall jag och se en film och sedan skall jag försöka lägga mig tidigt. Det är första lördagkvällen på väldigt länge som jag inte hänger på en fest/bar, vilket är ganska skönt egentligen.

Kan ni förresten förstå att det redan är oktober? Jag förstår inte riktigt det. Året har gått så fort (som vanligt) och mina favoritmånader, oktober och november, är äntligen här.

Jag har verkligen så stor lust att skriva om hur jag mår just nu men jag kan inte. Jag måste ge detta tid  och lite uppmärksamhet så att jag kan gå vidare och bli glad igen. Såg ni förresten Therese Lindgrens senaste video? Jag önskar jag satt i samma båt som hon just nu. Jag antar man inser vad man har först efter man förlorat det. Visst är sorgligt att det är så? När man äntligen inser det är det oftast för sent att ta det tillbaka.



Smakade på dessa härom dagen. De var goda men absolut inte så goda jag trodde de skulle vara. De får 3/5 poäng av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar