7 september 2016

Through my phone


Shopping till lägenheten // AHS, säsong 4 // Då det var 41 dagar till Justins konsert, idag är det bara 19 dagar


Fick nycklarna till lägenheten // Pizza på Dennis // Första spegelselfien i lägenheten


Hemma på landet // Dejt med älskade Lina // Fina sensommarkvällar


Hittade mitt nya favoritgodis // Söta Siri // Färdig för sista fyllan på Ettan


Går inte alltid så bra att laga mat i fyllan // Det händer igen // Nöjd över mitt val av studiestad


Vill ha denna skjorta! // Finaste studieområdet // Då solen skiner är det inte fel att njuta av cykelturen till och från skolan


Gav Oreo-glassen en chans, den klarade inte mitt prov // Före Gulisölen // Vägkost på väg hem till Ingå


Siri älskar att klättra i träd // Fina fina solrosor // Älskade Ingå


Grått och tråkigt, nu är det höst på riktigt // Godaste middagen hos Fredrik // Det var jättemysigt i Fredriks skjul och fint dekorerat också

Idag började jag skolan klockan 10 och slutade klockan 13. Efter det kom jag hem och lagade sallad till lunch.
Sedan dess har jag bara suttit framför datorn, diskat, städat och fixat mig. Orsaken till att jag bloggar så tidigt idag är att jag skall iväg på Street Food Festival. Efter det blir det förfest hos en klasskompis och sedan skall vi antagligen ut. Det kommer att ta en tid före man vänjer sig vid att det är fest mitt i veckorna och inte på veckosluten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar