6 september 2016

September inspo

Idag på morgonen hade jag en lite längre sovmorgon än vanligt. Jag började skolan först 13:30 men jag steg upp och gick i duschen 9-tiden.
Före skolan började gjorde jag inte så mycket annat än det. Jag hann äta både morgonmål och lunch.
Jag slutade skolan klockan 15 och då cyklade jag in till stan och spenderade en dryg timme där. Det är farligt att bo så nära en massa butiker men hittills har jag lyckats hålla mina fingrar i styr någorlunda bra.
När jag kom hem var jag otroligt trött. Tröttheten beror nog på min aknemedicin för jag sover bra på nätterna.
Jag tog mig i kragen och gick ut på en löprunda trots tröttheten. Det var så skönt. Jag stretchade efteråt och det behövdes verkligen.

Idag var jag utan smink (ögonfransar och bryn räknas inte) för första gången på väldigt länge och det kändes helt okej. Min hud har inte varit i bra skick på väldigt många år och jag har försökt täcka in min akne så länge jag kan minnas, men jag orkar inte bry mig mer, för jag vet att min hy snart är nära perfekt, eller åtminstone perfekt för mig.

1 kommentar: