9 september 2016

Gulisintagning

Ursäkta för dålig uppdatering men vissa dagar hinner jag helt enkelt inte blogga.
Igår på förmiddagen var jag ett par timmar i skolan. När jag kom hem år jag lunch och så tog jag en liten powernap. Klockan 17 var jag tillbaka i skolan för att gå på Gulisintagningen. Det var så otroligt roligt. Klädda i sopsäckar gjorde vi en massa roliga och mindre roliga uppgifter. Jag har tyvärr ingen fin bild på hur mitt ansikte såg ut men jag kan ju försöka förklara. Så att man skulle se att vi var gulnäbbar målades våra näsor gula. Jag hade även en stor Sverige-flagga i pannan och krigsmålning på kinderna. Vi såg skrattretande ut. Efter en station var jag ljusröd över hela kroppen. Färgen kliade så mycket.
Efter Gulisintagningen vankades det pizza och efterfest på F. Jag cyklade dock hem ganska tidigt. Jag var så trött efter intagningen. 

Idag hade jag sovmorgon. Jag hade skola mellan klockan 13:30 och 15. Efter skolan cyklade jag in till stan och gick i några butiker och mathandlade.
Sedan jag kom hem har jag inte orkat göra någonting. Jag har ätit middag och sett på Youtube-videos.

Detta veckoslut åker jag inte hem. Imorgon skall jag städa hela lägenheten. Det är så smutsigt här. Jag har inte hunnit städa sedan jag flyttade in. Lägenheten har mest fungerat som ett mat- och sovställe.



Dagens inköp från H&M. Jag behövde verkligen skorna och skjortan kommer vara bra att ha på Justins konsert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar