21 september 2016

Studiemotivation


Detta gav mig studiemotivation igår kväll.

Idag har jag varit extra trött. Jag började skolan klockan 10 och slutade klockan 12. Jag hade språkvård idag. Vi pratade om olika böcker man kan få hjälp av då man söker svar på någon fråga gällande det svenska språket.
Efter skolan cyklade jag hem. Jag cyklade längs med ån idag. Det är ju så fint där nu på hösten. Jag älskar verkligen denna årstid.
När jag kom hem lagade jag lunch och så såg jag på Youtube-videor medan jag åt. Sedan packade jag väskan för både veckoslutet och Cypern-resan. Måste ta med mig en del av packningen till Cypern redan detta veckoslut så att jag inte måste släpa hem allt nästa veckoslut.

För en stund sedan kom jag hem från en kvällskurs. Den heter Att skriva för medier. Vi lär oss skriva olika texter i tidningar. Det verkar jätteintressant.

Jag kom just från duschen och nu skall jag äta en sen middag och jobba med några skoluppgifter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar