20 september 2016

Kämpar på

Igår mellan klockan 10-12 hade jag grammatik. Vi gick igenom adjektiv och började öva pronomen.
Efter skolan skulle vi luncha med några tjejer från klassen men den planen sket sig lite så jag cyklade till butiken och handlade mat för veckan. När jag kom hem lagade jag mat och tog en liten tupplur innan jag cyklade tillbaka till skolan. Klockan 18 hade vi gulis-gamylträff. Vi lärde känna de äldre svenskastuderandena genom att spela spel, äta en massa gott och bara umgås.
Innan jag cyklade till skolan var jag så nedstämd. Jag hade absolut inga positiva tankar i min hjärna och ville bara stanna hemma i sängen men jag tog mig i kragen och bestämde mig för att ingenting/ingen skall kunna dra ner mig längre. Jag är trött på att vara svag och sårbar. Nu fan räcker det! Jag har så mycket roligt att se framemot de närmsta veckorna.
På kvällen såg jag på Paradise Hotel. Snygg-Erik is back.

Idag är det tisdag vilket innebar sovmorgon. Innan skolan började klockan 13:30 hann jag duscha, sköta några bankärenden, diska och städa här hemma.
Då jag slutade skolan klockan 15 cyklade jag in till stan för att möta upp Erika och käka en late lunch på Arnolds.
När jag kom hem fick jag besök av faster och nu satte jag mig precis framför datorn för att göra några skoluppgifter. Jag är efter i skolarbetet så måste jobba med det innan PH börjar klockan 23.

Idag känner jag mig riktigt glad. Hoppas ni också har haft en bra dag.




Här är de tre plaggen jag köpte från Bik Boks outlet. Jag är väldigt nöjd med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar