19 september 2016

Höst lista


Beskriv din höst med tre ord.

Mysig, varm, favoritårstid.

Vad är det bästa och det sämsta med hösten?

Det bästa är helt klart när löven byter färg och faller ner på marken, när man kan bära mysiga och varma tröjor och när man kan tända ljus.
Det sämsta är regnet, mörkret och ensamheten som jag känner av på hösten.

Hur höstmyser du?

Läser en bra bok, med ett tänt doftljus och en kopp te bredvid mig. Kan också kolla en film med någon mysig person.

Hur ser din höstoutfit ut?

Ett par jeans, en tjock tröja, en lite varmare jacka och en stor halsduk.

Vad har du på To Do-listan just nu?

Dra igång med träningen, lära mig spara pengar, hitta någon att mysa med denna höst, hahaha. Skoja.

Bästa musiken för regniga dagar?

Någon höst-lista på Spotify. Lugna låtar helt enkelt.

Vilka serier rekommenderar du att följa?

Teen Wolf och The Vampire Diaries är riktiga höstserier enligt mig. Annars rekommenderar jag American Horror Story och Bron.

Vad är den höstigaste maträtten?

Helt klart en varm soppa av något slag med nybakat bröd.

Var hänger du helst under helgen?

Hemma under en varm filt (är besatt av mysiga filtar) och höstmyser.

Har du någon inplanerad resa under närmaste framtid?

Ja, det har jag faktiskt. En Cypern-resa i början av oktober, så hösten börjar lite senare för mig i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar