18 september 2016

Vad fan skall jag göra med mitt liv?


Läste ett blogginlägg om denna bok och jag blev så sugen på att läsa den. Jag beställde den till biblioteket i Ingå och fick den på fredag då jag kom hem till Ingå. Jag har inte hunnit läsa mer än 30 sidor men jag är redan så imponerad. Boken verkar vara precis en sådan bok jag behöver läsa just nu. Full av tips på vad man skall göra för att bli glad och lycklig. Rekommenderar att läsa denna bok om ni är osäkra på någonting i ert liv.

Idag sov jag ut. När jag steg upp åt jag morgonmål och såg en massa Youtube-videor jag missat detta veckoslut.
På dagen städade jag mitt rum, packade väskan, duschade och skötte några ärenden på datorn.
Klockan 14 kom mormor, morfar och morbror på besök.
Klockan 17 åkte jag ner till byn och så var jag, Lotta och Elin på en lång promenad/länk.

Just nu sitter jag i tåget på väg till Åbo. Kommande vecka kommer vara en kort skolvecka för redan på torsdag eftermiddag är jag tillbaka i Ingå. På grund av jobb och roliga saker som händer så åker jag hem så gott som varje veckoslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar