23 september 2016

Höstfärger, marknad och filmkväll

Igår på förmiddagen hade jag två lektioner danska. Efter det cyklade jag hem, diskade, packade väskan och så hoppade jag på tåget hem klockan 13:30. När jag kom hem åkte jag och Lotta ner till byn och träffade Lina. Alltid lika kul att se den tjejen.
På kvällen såg jag på AHS och Youtube-videor. Somnade ganska tidigt också för föregående natt somnade jag först 3-tiden. Orsaken till det vet jag inte. Jag kunde helt enkelt inte sova och försöker man somna så går det i alla fall inte.

Idag sov jag ut. När jag steg upp år jag morgonmål, duschade, fixade några grejer och så fixade jag mig själv.
På eftermiddagen åkte jag till Ekenäsmarknaden med fina tjejerna. Man vet ju exakt vad de säljer men det är ändå en tradition att besöka marknaden varje år.
Efter marknaden körde vi till kusinvitamin. Vi kollar en skräckfilm just nu. Jag hatar verkligen skräckfilmer men tycker ändå om att se på dem.



Har jag sagt att jag älskar träden på hösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar