15 september 2016

Förklaring, gulisakademi, gulissitz och utlandsresa

Tack för allt stöd jag fick igår. Jag uppskattar det verkligen. Jag vill påpeka att jag också har gjort en massa fel. Jag har också varit elak, äcklig och dum. Ville bara säga det så att ni inte missuppfattar min poäng i inlägget.

Igår på morgonen var jag i skolan. Jag hade två lektioner språkvård. Vi talade om normer och språknormer i samhället.
Efter skolan cyklade jag hem och bara låg i sängen och vilade i ett par timmar. Jag lagade också lunch och redde upp lägenheten.
17-tiden gick jag på Gulisakademin där jag köpte en massa halarmärken. Pengarna bara flyger iväg på halarmärken, medlemskap till flera olika föreningar, mat, inträden till evenemang mm.
På kvällen gjorde jag ingenting speciellt. Jag läste igenom en dansk text inför dagens lektion.

Idag hade jag som sagt två danska lektioner och efter det var en sväng via stan. Bik Bok ordnade en outlet så jag kunde inte hålla mig borta från den. Jag hittade tre stycken plagg för bara 13€. Jag skall visa dem i ett annat inlägg.
När jag kom hem från stan tog jag en dusch och så fastnade jag framför det nyaste avsnittet av AHS och Youtube-videor. Jag har även sminkat mig och packat lite för hemfärden imorgon.

Nu måste jag skynda mig. Jag skall gå på en gulissitz.

Igår beställde jag en resa till Cypern. Jag trodde inte det skulle att gå ordna en sådan resa i år pga studierna men jag fick det fixat. Det är jag, Lotta och mamma som åker om bara 18 dagar. Det skall bli så skönt att bara slappna av en hel vecka och att bli brun. Jag mår så mycket bättre då solen skiner.


Gårdagens lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar