14 augusti 2016

Mitt fartfyllda veckoslut

I det förra inlägget glömde jag berätta en massa annat kul som har hänt den senaste tiden. Som nog många av er vet har vi fått hem en liten och vild kattunge som efter många om och men heter Siri. Hon har verkligen piggat upp min vardag.
Jag har även blivit gudmor och faster till en liten och söt Aaron.

Även detta veckoslut har spenderats med mina vänner. På fredagen jobbade jag och sedan åkte jag till Jenny där vi bara talade med flickorna. Senare på kvällen körde vi till Ekenäs en sväng och så var vi hemma efter klockan 01.
Igår jobbade jag min sista jobbtur. På kvällen blev det utgång igen. Efter flera om och men bestämde jag, Lotta och Malin oss för att åka till Ekenäs och ha en utekväll. Jag ångrar det inte en jävla sekund. Det var en superrolig kväll/natt. Vi träffade ett par kompisar som vi var med hela kvällen. Jag lever för kvällar som igår.
Idag har jag mått som förtjänat men ändå har jag orkat upp och träffat lite släktingar.

Imorgon drar en ny vecka igång och jag skall så småningom börja flytta mina saker till Åbo. Ni skall få följa med allt som händer.

Här är de få bilder jag tagit under de senaste veckorna. Färgtemat är ganska tydligt, haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar