19 augusti 2016

JAG HAR FLYTTAT TILL ÅBO

Inte officiellt då, men nästan.
Jag har flyttat en massa saker igen och nu sitter jag faktiskt på golvet i lägenheten och bloggar.
Idag på dagen skrev jag på ett nytt kontrakt på jobbet. Som sagt skall jag fortsätta jobba där på sidan om studierna och den sista veckan jag har ledigt.
På eftermiddagen körde jag och pappa till min lägenhet. Jag har fixat och donat i ett par timmar och jag börjar få en del saker på plats. Jag är så nöjd med min lägenhet. Kunde inte vara mycket finare.
Planerna ikväll är att fixa här i lägenheten och lite senare fara ut och äta pizza med pappa och hans cykelkompisar.
Imorgon har jag en hel dag här. Då skall jag fortsätta plocka upp saker och så skall jag cykla in till stan och sköta några ärenden.



Ursäkta för dålig kvalitet på bilderna men jag har ännu inga lampor i min lägenhet så ljuset vill inte samarbeta med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar