20 augusti 2016

Sneak peaks på lägenheten


Dagen började med att jag steg upp klockan 9 och åt morgonmål. Jag var jättetrött då jag steg upp för att jag sov så dåligt på natten. Jag hade hett, jag har en ny säng så jag är ovan att sova i den och pappa snarkade.


På förmiddagen fixade jag i lägenheten en stund. Här är en sneak peak på hur det ser ut. Det är mycket som inte är färdigt så tills vidare får ni bara se små glimtar av lägenheten. Denna lägenhet är verkligen fotogenisk. Ni kommer att bli trötta på mina bilder från den, haha.

På dagen var jag en sväng till stan. Jag bor ganska nära centrum så det tar inte många minuter att cykla. Jag införskaffade en del saker jag behövde.


Dagens lunch. Rester från gårdagens Dennis-besök. Växten och krukan köpte jag idag på Stockmann.

Jag skall snart sätta mig i bilen och köra hem. Ikväll vankas det utekväll igen. Sommarens sista veckoslut spenderas i Ekenäs med mina vänner. Samtidigt som jag vill att sommarlovet skall ta slut så vill jag inte det. Jag kommer sakna de spontana utekvällarna, men jag vill tillbaka till rutinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar