20 juni 2016

TMP och en kärleksförklaring


Min bränna efter södernresan // Bästa chokladen // Oufit // Blomsäsong


Glass före jobbet // Sommar på riktigt // Fotboll med några kompisar // Bästa glassen


Firar examensresultaten // Bonden behövs // Älskade mormor // Finaste nagellacket


Tjejmiddag på Happy Joe' // Grillning med tjejerna // Älskar att grilla marshmallows // Middag med jobbet


Efterrätt på jobbmiddagen // Snutte tycker inte om att duscha // Studentmiddag på Knipan // För vi har tagit studenten!


Ny rem = ny klocka // Grillmaaat


Idag jobbade jag min sista morgontur på länge. Det skall bli skönt att bara ha kvällsturer resten av veckan.
När jag kom hem åt jag lunch medan jag såg på Youtube-videos. Sedan dess har jag sovit en liten tupplur och gråtit. Nu för tiden gråter jag nästan varje dag i veckan och ni skall faktiskt få en förklaring på det. Jag älskar fortfarande Emil och att se honom lycklig med någon annan sårar mig och det gör mig svartsjuk. Han har gått vidare och det gör mig både glad och ledsen, för han förtjänar en bra sommar och för att jag är den som fortfarande trampar i samma spår. En del av er tänker kanske att jag borde sluta bry mig och att det är något litet tonårsproblem men det är det inte för mig. Jag tror att man först efter ett förhållande tagit slut inser hur mycket personen har betytt för en. Så var det för mig i alla fall och tyvärr så var det för sent. Det känns som om jag aldrig kommer förbi detta stadiet men jag vill verkligen göra det för jag vill också ha en bra sommar. Jag vill kunna festa hela nätterna och vara med mina vänner utan att tänka på detta.
Snälla kommentera inte något dumt nu. Jag orkar inte ta mer skit på ett tag. Jag är svag och sårbar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar