21 juni 2016

Hur känner jag mig bekväm i mig själv?

Det är helt otroligt hur många sidvyerman kan få på ett inlägg med en intressant rubrik. Är det inte så att rubriker lurar oss allt för ofta? Jag lurade nog inte er igår men jag tackar i alla fall för intresset/nyfikenheten hos er.
Idag har jag sovit ut. Det var såå länge sen sist så det var otroligt skönt.
På dagen låg jag ute i solen och så duschade jag och skötte hemmasysslor.
Jag började jobbet klockan 16:15 och nu har jag paus.



När andra köper skor och kläder köper jag smink.

En ny ögonbrynspenna från Isadora och ett setting spray från Urban Decay (bästa någonsin!).

Jag sminkar mig för att jag tycker det är roligt och för att jag känner mig bekväm i mig själv då jag har smink på mig. Jag sminkar mig inte för att jag tycker att jag måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar