19 juni 2016

Studentbilder del 3 och ett fartfyllt veckoslut

De senaste dagarna har jag jobbat morgonturer som har börjat klockan 6. Det innebär att jag har sovit jättedåligt. Jag räknade precis att jag har sovit ca. 20 timmar de senaste fyra nätterna. Därav har jag inte orkat/hunnit blogga de senaste dagarna.
På fredagen jobbade jag och så var jag på gym med Emil. Ja, ni läste rätt. På gym var jag. Efteråt kom han till mig. Nej, vi är inte tillsammans mer men vi ses ofta för vi båda vill det.

Igår jobbade jag morgontur och efter den kom jag hem och sov, duschade, åt mat och så åkte jag till Anton till klockan 18. Det var riktigt roligt att se alla vänner igen. För min del blev det en väldigt lång kväll. Efter att ha kört på min bror och hans kompisar halva natten landade jag i sängen klockan 05:30, men det var värt det för jag hade roligt.

Idag vaknade jag redan klockan 10 så det blev ingen bra nattsömn inatt igen, men det är bra för jag måste somna tidigt ikväll. Jag har morgontur imorgon igen, men det är den sista på länge så det skall nog gå bra.
Dagen började med att jag var chaufför och dagen kommer att fortsätta i trötthetens tecken. Jag skall bara vila och kanske se någon film eller serie.

Jag tackar och bockar för ett bra veckoslut. Jag behövde det.

Här kommer de sista bilderna från studentfotograferingen. Sofia tog verkligen jättefina bilder. Rekommenderar henne om ni vill ha prisvärda bilder från en speciell dag. Ni märker säkert att jag har redigerat dessa själv, haha. Hennes redigering var så mycket bättre.

Ifall någon undrar är våra bådas klänningar från Nelly.





Här brister min ros, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar