30 april 2016

Next stop: Lindos, Rhodos

Igår jobbade jag som sagt kvällstur. Innan jobbet hann jag städa, träna och fota. Efter jobbet bestämde plötslig jag, Lotta och Jenny oss för att åka till Fredrik på fest så det gjorde vi. Hemma var vi före klockan 1. Då såg jag på Temptation Island.

Idag har jag sovit ut. Anledningen till det var att jag skulle ut med några vänner ikväll och sedan åka direkt till flygfältet. Det blev dock ändrade planer så nu är min dygnsrytm huller om buller och jag kommer inte kunna sova inatt. Jag har väckning klockan 3 inatt och förra natten somnade jag runt klockan 2 så jag tänker inte ens försöka somna tidigt ikväll. Somnar jag så somnar jag men jag känner inte att jag måste sova. Jag kan sova på flyget.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har mest suttit ute i solen och stekt. Det är bra att få en grund inför resan.
Just nu är jag hos Emil i Barösund. Här skall jag vara ett par timmar och sedan skall jag hem och packa det sista och se på serier.

Imorgon åker vi som sagt så detta är det sista inlägget innan resan. Vi hörs igen om en och en halv vecka!

Här kommer bilder på torsdagens shopping.


Ögonbrynsfärg från Sokos. Jag älskade Depends ögonbrynsfärg men min hud blev irriterad av den.


Strumpor från Gina Tricot


Nagellack fån H&M. Färgen heter Sepia.


T-skjorta från Seppälä


Tröja från Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar