29 april 2016

På en södernresa behöver jag...


... solpiller. De hjälper till att hålla solbrännan en längre tid och de skyddar även mot att man bränner sig i solen. Dessa hittar ni i t.ex. i Life-butikerna.


... solkrämer med olika spf, after sun och sololja såklart. 


... en keps. Förut hatade jag kepsar men sedan jag fick hem denna för ett par månader sedan har jag använt den flitigt. Ni hittar den på Asos eller Zalando.



... bikinis. Jag köpte nyligen två/tre nya bikinis inför resan. Jag har inte köpt en ny bikini på minst tre år så min garderob ropade efter dessa godingar. Den ljusröda och den blommiga överdelen är från H&M och den svarta överdelen är köpt på Bohoo.
Båda underdelarna är köpta på Nelly.


... solglasögon. Förra sommaren köpte jag dessa Ray-Bans i modellen Erika och jag älskar dem. Ett par riktigt bra solglasögon som är värda varenda cent. Dessa hittar ni i Instrumentarium.



... kamerautrustning. Jag älskar att skapa minnen genom bilder och videos så jag tror nog inte jag behöver förklara denna punkt mer än så här. GoPron har jag lånat av Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar