21 februari 2016

Telefon bilder


Halar-målning på g // Söt hund hos veterinären // Himmelbilder är de finaste bilderna


Plugg // Bcaa är min nya addiction // Denna var godare


Utekväll med flickorna och Fredrik // Lite Bcaa igen // Dream bed


Sötisarna // Middag med Emil


Jag gillar mitt hår just nu // Penkkis outfit // En fin kväll i skolan


VIP-platser på penkkisen // Bonden behövs // Grått hav på abi-kryssningen

Idag sov jag till klockan 10:30 och så steg jag upp, fixade mig och åkte på jobb. Jag skulle ha läst samhällslära på morgonen men jag var kusk till syrran igår och jag kom hem efter klockan 2 så jag orkade inte stiga upp.
Jag jobbade från 12-18:30 så jag kom hem för bara en timme sen. Jag tycker att det är roligt att vara tillbaka på jobbet. Det är bra med rutiner och lite extra pengar.

Nu skall jag hoppa i duschen och sedan läsa samhällslära och se på TVD. Ikväll måste jag lägga mig tidigt för imorgon åker jag till Estland med kusinerna mina. Det skall bli hur roligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar