20 februari 2016

Första jobbdagen och kokos Toblerone

Jag somnade tidigt igår kväll (jag hade sovit sammanlagt åtta timmar de två senaste nätterna) och vaknade redan klockan 9. 
Morgonen och förmiddagen tillbringade jag i sängen. Jag såg på youtube-videos och åt godis.

Efter lunch åkte jag på jobb. Det var inte meningen att jag skulle börja jobba redan idag men det bara blev så då de behövde hjälp på jobbet. Jag skall jobba hela våren och sommaren för att samla pengar till (förhoppningsvis) studierna på hösten.

Jag hade en kort jobbdag så jag var hemma redan för en timme sedan. Sedan dess har jag ätit middag och varit ute med hunden.

Nu skall jag läsa samhällslära. Jag har inte hunnit läsa på flera dagar och studentskrivningarna närmar sig med stormsteg.

Hoppas ni har en bra lördag kväll! Eller är det ens lördag? Man kan inte hålla reda på om det är vardag eller veckoslut då man är ledig 7 dagar i veckan. Jobbigt det här.


Jag hittade denna på båten. Jag har inte sett kokos Toblerone iland så jag köpte hem den. Den var riktigt god, men jag föredrar nog vanlig Toblerone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar