2 januari 2016

Yankee Candles

Idag hade jag alarm så att jag inte skulle sova allt för länge. Det är ju några dagar kvar av jullovet och jag måste ändra min dygnsrytm, så det är bara att börja vänja sig med tidiga morgnar. På tal om att det bara är några dagar kvar av jullovet så har jag en hel del skolarbeten som jag måste jobba med. Jag har en hel massa finska uppgifter och några modersmåls uppgifter. Dessutom börjar studentskrivningarna om en dryg månad. Först upp är modersmålet och det kan man ju inte riktigt öva på. Antingen så kan man det eller så kan man inte.

Dagen har alltså gått åt till att bara slöa i sängen, läsa på HP och till att tala på Skype ett par timmar.
Just nu ser jag på ishockey och när matchen är slut måste jag ta itu med de ovannämnda skolarbetena. Jag har noll motivation, men jag har redan skjutit upp finska uppgifterna i ett par veckor så nu måste jag verkligen börja med dem.


Jag älskar Yankee Candles. Om jag bara kunde skulle jag köpa alla dofter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar