1 januari 2016

1 januari 2016

Igår firade vi det nya året med ett gäng vänner. Kvällen innehöll en massa blandade känslor och året slutade kanske inte riktigt som jag väntat mig. Det nya året började med raketer och en kopp te hos Jenny. Stunder som dessa är guldvärda.

Idag sov jag ut. När jag vaknade var jag pigg och mådde väldigt bra. Det var ett nyktert nyår för mig och det ångrar jag inte en sekund idag.
Idag har jag haft en pyjamasdag. Det betyder att jag har legat i sängen hela dagen och läst på HP och bara surfat på nätet. Jag har även planerat lärarmiddagen med pappa.

Nu är det snart dags för en varm dusch och ikväll är det läsning som står på schemat. Jag älskar att ha så mycket tid att man kan sätta sig ner och läsa en bra bok i lugn och ro, utan att ha bråttom någonstans.

Ps. Jag har inte tvättat mitt hår med schampo på ungefär ett år! Jag skulle inte ens kunna tänka mig att gå tillbaka till att tvätta håret med schampo och till att platta det mer eller mindre varje dag.



Mina nyårsnaglar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar