31 december 2015

Årsresumé del 3

September

I september var det dags för skrivningar så jag hade fullt upp med att läsa till dem. Skolan hade besök av utländska gäster, jag var på ishockey, det var skolfotografering och jag hade många lediga dagar.




Oktober

I oktober var jag på ishockey, jag skrev körkortsteori, jag var en vecka i härliga London, jag var på Bokmässa och det var typ det. Skolan var inte speciellt jobbig så jag hade många lediga kvällar som spenderades framför serier.




November

I november var jag på Helsingforsalliansens högskoledagar och det var det min tur att fylla 18 så det firades ordentligt. Först vankades släktkalas och sedan fest för vännerna mina. Justin släppte sitt nya album (äntligen!), jag var på ishockey match, firade lilla jul på Affes och så hade jag en riktigt slö provvecka som innehöll många lediga dagar.




December

Hela december gick snabbt som attan. Det känns som om jag inte riktigt hann med. Jag började sista perioden i gymnasiet, planerade det roligaste som händer under Abi-året, jag var på skolans julfest, jag firade jul med mina nära och kära och hade en utekväll med mina vänner.


Det är några timmar kvar av år 2015 och de skall spenderas hos Fredrik med ett gäng vänner. Vi hörs igen nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar