30 december 2015

Winter Wonderland

Igår på dagen var jag en sväng till Lojo med kusinerna mina. Vi åt pizza (igen haha) och handlade.
På kvällen läste jag klart HP-bok nr 5 och så lackade jag mina naglar inför nyår.

Idag har jag haft en riktigt skön morgon/förmiddag. Jag började läsa på den sjätte HP-boken, läste några julbrev och gick i pyjamas till klockan 14 då jag klädde på mig, fixade mig och åt en tidig middag.
Just nu sitter jag i bilen på väg till Helsingfors. Där ska jag kolla lite vad butikerna har att bjuda på då det är mellandagsrea. Jag behöver ett par saker som jag förhoppningsvis hittar till ett nedsatt pris.

Min kamera har blivit märkbart sämre på den senaste tiden. Jag kan inte säga att den är sönder men den fungerar inte då man vill att den skall fungera. Jag har funderat på att köpa ny men tyvärr är det en ganska stor summa pengar man måste sätta på en ny och bra kamera så jag tror det får vänta. Hoppas denna kamera håller en stund till.


Såå god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar