29 december 2015

Nyårslöften

Precis som år 2015 har jag några nyårslöften att dela med mig inför det nya året 2016. De jag skrev i början av detta år var egentligen inga löften utan kanske mest planer. Ni kan läsa dem HÄR.
Här får ni det kommande årets löften eller planer:

1. Hoppa benji. Gärna på sommaren med några kompisar. Hade det som löfte år 2015 men det blev tyvärr inte av.

2. Resa till något nytt land. Det är ett måste att resa utomlands minst en gång om året.

3. Läsa alla John Greens böcker. Jag har läst 3/5 av hans böcker så jag har bara två kvar.

4. Läsa klart alla Harry Potter böcker. Det hade jag som mål år 2015 men jag kom bara till bok nr 6 på grund av att jag måste läsa så mycket annat.

5. Ta bättre hand om mig själv. Jag vill fundera på min hälsa och mitt välmående. Att börja träna skulle passa bra i denna kategori. Det är bara så svårt att ta det första steget. Det nya året inleds med en 100 dagar lång godisstrejk. Heja Sandra!

6. Jobba mycket och tjäna pengar inför mitt nya studieliv som förhoppningsvis börjar på hösten år 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar