28 december 2015

En bänk från Olympiastadion

Idag på morgonen hade jag tidig väckning. Med det menar jag tidigare än vanligt, alltså redan 8-tiden.
Jag fixade mig och sedan åkte jag till Esbo med flickorna. Vi handlade inför lärarmiddagen och penkkisen. Det tog många timmar men roligt var det. Vi hade lunchpaus på Classic Pizza. Jag tog en getost pizza igen. Jag älskar getost.

När jag kom hem hade jag ett en timmes långt skype samtal med Emil och sedan dess har jag inte hunnit göra någonting.

Ikväll tänker jag läsa på HP, reda upp mitt rum och sedan försöka lägga mig tidigt. Min rytm är extremt dålig just nu så den borde jag få styr på. Partykvällarna rubbar min dygnsrytm.

 Här fick ni en liten sneak peak på "bänken från Olympiastadion" som pappa har snickrat ihop. Nedanför ser ni en bättre bild på den. En riktigt söt och liten bänk.
Om ni inte förstår vad jag talar om kan ni läsa mer här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar