27 december 2015

27.12 (2014&2015)

I förrgår blev det som sagt en utekväll. Jag var chaufför så jag tog det riktigt lugnt. Jag hade en jättebra kväll med mina finaste vänner.

Igår sov jag till klockan 12 eftersom jag landade i sängen först efter klockan 4 på natten. Jag vaknade så sent att det bara var att fixa sig och sedan åka till mormor och morfar.
Där åt vi julmat för sista gången. Jag har blivit trött på all julmat så det skall blir riktigt gott med vardags mat.

Idag steg jag upp, tog en dusch, fixade mig och så kom Cedric och Mixu på lunch.
Efter lunch åkte vi till farmor på kaffe. Där var vår familj och mina syskon.
När jag kom hem diskade jag, redde upp rummet och gjorde en beställning på någonting jag länge velat ha. Ni får se vad det är då de kommer på posten.

Nu ska jag bege mig på en länk ute i kylan. Det kommer bli kallt men skönt med frisk luft.


Den 27:de december ifjol och i år. Måste nog säga att jag gillade fjolårets landskap mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar