26 december 2015

Årsresumé del 2

Maj

I maj reste jag till Lettland, jag skrev de sista proven för andra året i gymnasiet, jag jobbade och sprang på Stafettkarnevalen, firade Susanna och gick ut andra året i gymnasiet.




Juni

I juni reste jag till Stockholm, en av mina favoritstäder. Jag var på flera körlektioner med Susanna och Fredrik, tillbringade mycket tid med mina vänner och var på fest nästan varje veckoslut. Var även till Fiskars och Borgå på utfärd.







Juli 

Första veckan i juli var jag på stugan i Österbotten. Annars jobbade jag hela juli så jag hann inte göra så mycket. Hann bara vara en gång till stan och då var jag på bio med några vänner. Älskade Mio gick bort i juli så det var några riktigt dåliga dagar då.




Augusti

I augusti firade vi Jenny som fyllde 18, jag jobbade, mitt sista år i gymnasiet började, jag var en sväng till Hangö, vi firade Fredrik som fyllde 18 och så var jag på ishockey.
Jag tycker det hände massor i augusti, så det var en bra månad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar