25 december 2015

Min julafton

På onsdagen förberedde vi julen så jag har ingenting speciellt att skriva om den dagen.

Igår firade vi jul hemma hos oss. Klockan 14 kom mormor, morfar, morbror, moster och Lasse till oss. Som vanligt bjöd vi först på glögg och sedan mat. Julklapparna öppnade vi på kvällen.
Mia och Lasse blev övernatten så på kvällen spelade vi Alias och bara umgicks.

Idag har jag sovit ut, tagit det lugnt, kollat film och helt enkelt haft en pyjamasdag. Den 25:e är till för att vila. I år blir det dock lite annorlunda på den fronten. Ikväll skall jag nämligen ut och fira julen med ett gäng kompisar.

Nu skall jag se klart dagens andra film och sedan ska jag nog bara sminka mig och förbereda mig för en kväll ute.

Här kommer en bildbomb från min julafton.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar