3 januari 2016

Lazy days

Idag skulle jag stiga upp tidigt, men konstigt nog somnade jag inte igår kväll vilket resulterade i att jag somnade om imorse. Jag måste alltså börja från noll igen och försöka få dygnsrytmen "normal".

När jag steg upp gjorde jag inte så mycket. Jag gick i pyjamas halva dagen, läste på HP och googlade resor. Jag skulle verkligen vilja åka utomlands. Långt bort från Finland.
På eftermiddagen var jag på en länk på spånbanan. Jag hade klätt på mig en massa kläder så för en gångs skull frös jag inte. Det var riktigt skönt ute i den friska och kalla luften.
Sedan dess har jag bara jobbat på finska uppgifter och för att vara ärlig kom jag verkligen bra igång med dem. 

Nu skall jag först duscha hunden och sedan själv ta en dusch.


Denna bild beskriver hur mina dagar ser ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar